- Koppelen
van meerdere vestigingen van een organisatie en / of koppelen van
meerdere organisaties, waarbij een klant of lid met hetzelfde pasje
bij de geclusterde organisaties en / of vestigingen het pasje kan
gebruiken waarbij elke vestiging haar eigen klantenbestand opbouwt
en afschermt. Van te voren dient wel te worden afgesproken welke klantinformatie
automatisch wordt getransporteerd of uitgewisseld, om moment van inchecken
bij een andere vestiging.
- Zoeken
van klanten in Cardline op basis van naamgegevens, inchecktijden,
foto's, etc.
- Koppelen
van identificatiebewijs naar keuze aan een klant en klantpasje waarbij
automatisch een melding volgt indien tweemaal hetzelfde identificatiebewijsnummer
in de Cardline database voorkomt.
- Ontwerpen
met behulp van de ingebouwde of externe tekstverwerker en met een-druk-op-de-knop
aanmaken van (promotie) brieven, stickers, klantenlijsten, verjaardagskaartjes
etc.
- Selecteren
van klanten die een bepaalde periode wel of niet zijn geweest.
- Versturen
van promotionele berichten per e-mail of per SMS. (Uiteraard indien
de klant deze gegevens heeft gegeven bij het aanvragen van de pas
en toestemming heeft verleend voor promotionele acties).
- Bestanden
doorgegeven aan bijvoorbeeld Windows Office, Windows Word, W.P. Dbase,
boekhoud- en hulpprogramma's.
- Tonen
en printen van klantoverzichten.
- Opvragen
(ook op afstand door in te bellen) van tussentijdse overzichten.
- Registreren
van klantovertredingen door een overtredingcategorie te koppelen aan
een klant.
|